neděle 20. září 2015

Na skok

jsem tu!
Tolik mi chybíte, ale času je málo :-) S přicházejícím podzimem se to doufám zlepší.
 
Díky Věrce a jejímu příběhu se vracím do časů dětství. A nejen díky ní taky vím, že jsou na světě důležité dvě věci. Zdraví a láska.
 
Kdo nevíte, kupte si Mámu a čtěte. Koneckonců čas dlouhých večerů je právě před námi...


Posílám odkaz na knihu Máma



…na knihu , která hladí, která je plná emocí a lásky. Plná dávných dětských vzpomínek pro potěchu ducha.
Která pomohla k návratu do života mé kamarádce Věrce, která ji napsala.
 Psala ji srdcem pro vás …


Opatrujte se!
                                Radka

6 komentářů:

  1. Radu, děkuji. ... a kalendář už letí k Tobě...Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Radu taky se snažím pobýt více..znám znám. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, mám takový dotaz. Nevíte, zda se dá kniha pořídit i v elektronické podobě? Pořídila jsem si totiž nový mobil (s ním i krásné pouzdro) a tak bych ho ráda využívala co nejvíce. Mám iPhone 12 Pro Max, takže se mi z něj bude číst skvěle. Je na to dost velký!

    OdpovědětVymazat
  5. Jakmile jsme začali s manželem podnikat, tak volného času také výrazně ubylo. Při založení firmy jsme se moc neviděli, spíš jen večer u filmu. Každý zařizoval nějaké úředničiny a nadávali jsme od jednoho úředníka na druhého. Tohle už bych nechtěla znovu zažít. Rozhodně bych si zaplatila nějakou firmu.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně jste to napsala. Návrat do dětství je velmi hezký a se svými dětmi se do toho svého vracím čím dál častěji. Zpátky do reality mě však často vrací drobné i větší bolístky, které z nedostatku času nemůžu ani pořádně řešit. Naštěstí existují věci, které lze dělat i z domu a je možnost si během nich odpočinout a nabrat síly.

    OdpovědětVymazat